Један одсто

percent_graph_up_animatedПронашао сам један стручан текст из 1980. У том тексту колега Гигов навео је као разлог да „покушамо са новом методом јер и повећање успеха и само за 1% било би значајно и заслужује пажњу“. Ми данас користимо сличне методе пре свега због тога да бисмо заштитили себе од оних родитеља који су агресивни и који радо укључују Министарство просвете као арбитрара, а које се радо одазива и поставља на страну тих истих родитеља. Мотиви су се променили не само на штету наставника, већ комплетног образовања. Ваљда је циљ да побољшамо постигнућа ученика, па макар и за тај 1%.

Бигз портал – рубрика „Мислим да“: Индекси за ђаке (16.1.2017)

2 thoughts on “Један одсто

  1. Прочитала сам цео текст на Шкослком порталу. Чини ми се занимљивом идеја да сада покушамо да урадимо баш то што Гигов предлаже, али се плашим резултата, односно ученичког понашања, након што сам провела неку годину радећи у различитим школама и са различитим нивоима. Наиме, савремена деца су васпитана да је све што знају – најбоље. И да заслужује петицу. И да не прихвате објашњење оцењивача зашто њихови одговори не заслужују петицу, и да се препиру и убеђују с њим ко је у праву – јер, сматрају они, те паметне главице напуњене свиме осим потребним знањем – да наставник ионако ништа не зна, да они знају боље. И знају, и законе, и методику, и да оцењују, и да је наставник преплаћен за то мало посла што ради…

    1. Наравно, за све то имају подршку (иначе не би тако размишљали). И та подршка и родитеља и друштва квари све што бисмо ми желели да покренемо још пре него што то уопште покренемо. 🙂

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s